Pages

Monday, April 12, 2010

My Arowana

Aku ada 9 ekor ja.. kecik lagi. campur2 la Highback ngan Malaysia Golden Bluebase Crossback. Highback ada 2ekor ( Yang ni aku dah bagi hadiah kat mak aku, semua aku tanggung, makan, bela n etc). Mula-mula start bela yang ni la.. skarang dah dekat 7-8 inci kot. Beli masa tu Rm 450 dekat Anuar GG Arowana.

Lepas tu dah mula beli Malaysia Golden, skarang ada 7ekor, termasuk dekat Ali 2ekor. Macam-macam saiz ada, kebanyakan 7-8 inci. Harga macam2..haha.
Gambar2 nani aku try upload, skarang ni card reader xda plak.

5 comments:

  1. salam...encik blogger..bila mau upload foto arowana..bleh komen kalu dah ada foto..saya cadangkan cepatkan sikit proses upload foto atau video jika ada supaya lebih menarik dan insyaallah akan jadi sebuah blog yang berguna pada orang ramai terutama peminat arowana..baru dan lama..

    ReplyDelete
  2. salam bro..gua halim..btul ka ada ikan arowana banyak ni..ikan yg kat ali tu chu biru aku yg punya jgn nk try ambik k..klu nk aku up skit tu pun klu mau tukar yg ada kt umah ang tu..kira cincai la ang dengan aku..

    ReplyDelete
  3. salam...aku yan...bro,xkan xmau tambah lg kot...tambah la skit lg crossback 2...hg sorg kira dpt 1 kolam ok la...aku ngn ali dah survey tmpt dah ni...mau buka kolam klu jd...hehe...

    ReplyDelete
  4. salm...aku mau pi tarik ikan di kolam MU harini..harap dapat anak la..anak pertama...korang doakan kejayaan aku..dah dekat stahun menunggu tp hasil blum kluar..

    ReplyDelete